20Nov

Vet inte hur många gånger man har försökt sig på  det här med att blogga, men nu så får det bli ett sista försök:)
Nu sitter man i lugnets hem, båda mina flickor sover gott, kan fortfarande knappt få in att jag nu har två flickor, för den 6Nov kom ju lilla Mollie.
Thea som innan kändes som min lilla bebis blev plötsligt stor över natten!!

Thea är så underbart snäll så jag nästan blir tårögd en stund/stunder varje dag, att det finns så mycket omtanke och kärlek i en sådan liten kropp är helt ofattbart!

Idag kl 04.11 blev då Mollie redan?? två veckor, och på dessa två veckor har vi haft tre "jobbiga" nätter, som egentligen inte direkt har varit jobbiga egentligen men lite mer vaket nattetid, annars så sover Thea som vanligt (helanatten) och Mollie sover 6 timmar sträck och sen får man väcka henne för lite mat!
Så ja jag klagar inte! kan ju ändras men " peppar, peppar".

Nu blir det att sova, sömn är ju a&o nu som tvåbarnsmamma:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0