Två alvedon & en pump

Två alvedon & en pump dessa saker är just nu mina bästa vänner. Theas öga är nu rött svullet och väldigt rinnande. Mollie har inte velat tutta ordentligt idag så har fått pumpa ut lite under kvällen men detta har då resulterat i mjölkstockning ÄNNU en gång, puh hoppas hon är lite mer hjälpsam inatt och imorgon så det släpper ordentligt! Thea ligger i sängen just nu och halvtittar på pippi, hon vill inte riktigt stänga de blå, inte lätt att vara sjuk:( ja småbarnslivet har hitintills inte varit direkt jobbigs men jag kan ikväll villigt erkänna att jag önskar mig bort till ett varmt bad, en kopp the och inga "plikter" som måste göras! Något positivt i allt detta är iallafall att i förrgår blev jag moster till en liten kille på 3565gram och 52cm som ska heta alexander och detta blev då mina barns första biologiska kusin:) hoppas att allt kommer rulla på för den lilla nyblivna familjen och lite kul är det att det bara skiljer 20 dagar med Mollie:) nähä godnatt gott folk. Lämna gärna en KOMMENTAR om ni tittar in här!


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i veckans blogg hos mig.

Jag har nu lagt upp den första vinnaren för dagen - kankse är det du?



Om inte, så finns det två chanser kvar. Givetvis kommer även ny tävling uppinom kort inför nästa veckas vinnare.



På tal om vinnare har jag även en tävling just nu i sammarbete med SUMOpix.com - Missa inte den.



Ha en fortsatt trevlig måndag!



2010-11-29 @ 09:46:02
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0