Äntligen...

Är nu jul,nyår och en födelsedag avklarat! Igår fyllde som skrivet thea 2år. Underbara vänner kom med fina presenter och släktingar från både johans sida och min sida kom på besök för att gratulera trollungen<3 thea var väldigt kvick med att mer eller mindre slita till sig paketen som alla höll i, hon visste allt efter julens alla paketöppningar hur man gjorde och att i varje paket döljer ju sig roliga saker! Det blev även en och två små saker till mollie:-) även idag har det varit kalas. Hemma hos johan kom gammelfarmor,farfar,faster och farbror på lite tårta och sedan bar det av hem till molla för att fira lilla edvin som även han i veckan fyllde två! Jag kan inte förstå att för två år sen satt jag hemma hos malin och höll båda dessa små barn och nu är de två helt fantastiska individer med självständighet och som vet vad de vill, som kan prata för sig och idag lyckades de till det stora hela att tillochmed hålla någorlunda sams om alla leksaker!! I allt positivt så finns det något negativt. Har haft sån rent utsagt jävla spänning i huvudet, det släpper inte ens med alvedon. Och migrän kan väl ändå inte hålla i sig i dagar? Så imorgon blir det att ringa vårdcentralen och se om man kan få komma upp. Nu är klstrax 22 och mollie sover för natten och det gör även thea. Och ja det blir nu sängen även för mig! Godnatt med er och tack alla som varit på besök hos oss:-) kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0