Godmorgon:)



vilket underbar morgon jag vaknade till, två underbart nöjda flickor, mina fina flickor vad de är söta!
MEN Idag vart det upp tidigt, eller tidigt och tidigt, kl 07.30, då vaknade Thea och sen var det full rulle:) men det var lite tidigare än vanligt..

Livet känns bara helt helt perfekt just nu, nu har jag det precis som jag vill, jag bor bra, mina flickor är hos mig och så finns den finaste till hjälp, kändes så skönt att prata med dig igår!


Nähä nu blir det lite lek och bus med mina fina och de andra två barnen som är här:) 

Till mina läsare: Detta kommer bli endast en skrivblogg, inga bilder kommer läggas upp och endast korta inlägg:)

på återseende



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0