Gott nytt 2011

Nytt år och det slutade inte trevligt och det började inte trevligt. Thea jag och mollie sov hemma hos deras far, vi satt i varsitt rum i stort sett allatimmar. Lite innan tolv gick han iväg och kom tillbaka lite efter tolv, gott nytt år dumfan var vad jag fick. Sov bort natten och vid 9 idag så klädde vi på oss och J körde hem oss och så åkte han. Just nu sover mollie ett långpass som hon har börjat göra mellan 9- 12 13. Thea leker med sitt fina dockhus hon fick av mig i julklapp:-) jag ska försöka få det lite städat tänkte jag,försöka få ihop en planering för thea fyller två om precis en vecka! Herregud 2år! Inte riktigt bestämt än om vi ska åka till stockholm på onsdag och vara där någon vecka eller om vi ska vara hemma, man får helt enkelt se, först får man ju alltid se om man har två friska barn man vet ju aldrig! Hoppas ni hade en bra nyår, några bra nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0