Jag tycker du/ni är riktigt fega!

Att ha åsikter är helt okey, vågar man inte stå för de helt, fine gör det anonymt då.
Nu har jag sökt var du/ ni är ifrån.
Trpåkigt att det visar sig att det är från Nässjö.
Har nu även gått in o betalat för att få den mer detaljerade uppggifterna.
Med detta nu i hand kan jag inte mer än säga, ha det fint. har du absolut inget roligare för dig i ditt liv?



Spåra IP

Spåra IP

Vi har sökt igenom våra databaser och konstaterar följande för
IP-adressen 78.70.226.130.

IP-adressen verkar höra hemma i Nässjö, Sverige Flagga.

Spåra fler IP-adresser

Vill du få tillgång till ännu bättre sökresultat och en detaljerad rapport för IP-adressen?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad synd att det ska ha behövt gå så långt... Men jag måste erkänna att det är bra att man kan spåra upp IP-adressser, men det är inget som man ska behöva göra.

2011-01-10 @ 22:51:57
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0