Lämnat Nässjö:)

Nu är jag och barnen på annan ort och hälsar på goda vänner och deras barn tills imorgon, imorgon blir det hem till hjärtat i F-rum och på fredag bär det av för oss alla till min familj i fina skåne land:)
Sen blir det lite "semester" där en vecka eller två, så skönt att få komma ut på landet med barnen och bara vara:)
Lite avis är jag allt, för de åker utomlands den 26! Men då har man ett helt hus:)






Nu är även papperna för Mollies namn äntligen lagt på lådan:) det blir en liten Lundströmhär, bara theas namn som oxå ska fixas med:)
Sen blir vi familjen Lundström!

Idag hann jag även in på F:kassan och fixa med det sista pappert, skönt att allt är skrivet och klart nu:)
Så behöver man inte tänka mer på det!


Gjorde en liten Johan Hultgren glad igår med, även om du var tvungen att tramsa bort det haha men fick allt höra att du blev glad;)
Så nu ska det bara fixas var lillskitan ska döpas, ett litet dop med endast nära vänner o Malin & Johan som gudföräldrar och innan året är slut är de nog man och fru!!! så attans roligt:)




Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad roligt! Stannar ni så länge här nere? :)

2011-01-15 @ 10:16:14
URL: http://nillasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0