Måndag:-)

Ny vecka! Imorgon blir det äntligen möte,och på torsdag blir det advokaten och på fredag åker vi äntligen till skåne:-) bra vecka med andra ord kommer detta bli! Imorgon på förmiddagen tänkte jag även ta m på lite babysång för första gången det kommer hon nog allt att gilla:-) idag blir det en innedag min fina ella kommer snart på besök och hon är uppskattad av t,hon bara älskar henne! Har det att göra med allt godis hon blir bortskämd med;-) nähä igår hann jag med att byta gardiner i ett rum innan m vaknade så nu kanske jag ska ta och byta i resten av lägenheten? T leker just nu med sitt lego så man får ju passa på att göra lite nytta:-) på återseende mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0