Mina tankar

Jag väljer att inte låsa,jag tänker skriva öppet om vad som händer i mitt liv,mina tankar och mina åsikter. Passar det inte att läsa så gå inte in här. Inte jag som ska ha dåligt samvete i detta läget. Så idag var det måndag igen,denna veckan blir det att gå till socialen efter misshandeln som ägde rum i lördags. Blir alltid en kallelse dit när något händer där barn finns inblandat. Ser bättre ut över ögat idag men lite rött och svullet. Men men.har även varit i kontakt med familjenrätten nu på morgonen och jag ska på ett ensamt möte den 8e,där det ska diskuteras om en kontaktperson vid umgänget. Och kollat min rätt att jag får ha barnen kvar hemma om jag anser en fara. Idag är det ledigt från dagis,är det alltid måndag och fredag så det blir att gå och handla lite senare,m ligger under babygymmet och pratar och gör små tjut ifrån sig, t bygger med lego vilket ligger över hela lägenheten efter en dag! Nej nu blir det att sätta på kaffe och ta fram lid frukost:-) på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0