Moahahaha ;-)

Långt samtal en del bra och en del dåliga saker.MEN jag fick min ursäkt om att jag faktisk hade rätt att vara arg för det var ju inte bara en kommentar du lämnat emelie utan fyra från samma ipnr;-) så ta hand om dig gumman. Önskar dig lycka till i livet. När jag mailade med dig så verkade det imellanåt att du var en bra tjej visa det lite oftare så kommer nog fler gilla dig;-). HA, ja helena hon hade inte skickat va?,var ju bara jag som snackade skit;-) nä nog om detta. Är så tacksam för jag äntligen sett vad vissa människor är egentligen. Men detta ska nog lösa sig detta med. J är ju ändå far till barnen som jag skrivit i ett tidigare inlägg. Han kan få thea när han vill MEN ER,nej tack jag vill inte träffa er något mer! Nu har jag sagt det sista jag vill säga i allt detta. Som sagt jag är ingen dålig mamma, tack bengt, tur att mina barn har en vettig släkting iallafall på pappans sida :-) nu sover en liten förkyld T och M med iof men hon lär ju vakna någon mer gång innan natten! Nu blir det lite kaffe småplock och ta och byta gardiner när trollen sover:-) och till er alla JAG MÅR SÅ FÖRBANNAT BRA:-) kram

Kommentarer
Postat av: nella

det är bra tjejen! stå på dig!

2011-01-17 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0