Prusselusse

I en halvtimme så gick thea och sa titta prusselusse! Jag förstod inte och gick runt med henne och försökte luska vad det var hon kunde mena! Tillslut så kommer vi till filmerna och pippifilmen kommer fram och hon mer eller mindre skriker prusselusse av glädje. Ja att jag inte förstod att det var prusseluskan hon ville se:-P när nya ord kommer är det inte alltid lätt att hänga med! Annars idag har thea "städat" vet inte riktigt om jag kan hålla med om att det är städat,mo sover nu och har gjort en timme. Började med miniform för några dagar sen och idag har det varit lite mindre magknip tycker jag allt:-) nä nu blir det att titta på prusselusse och sen kommer barnens pappa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0