trött? jag? jo liiiite!

Två barn sover i varsina sängar i sina rum, jag slår mig ner här fem minuter.
Jag har städat och plockat upp, tvättat diskat, ducshat, somnat två barn.... nu vill jag sooooova, men icke nu har jag packning kvar, åker ju till skåne imorgon:)
Ska bara få det bra organiserat med packningen så man får med sig allt plus två barn smidigt på tåget.
Varför gjorde jag mig av med tvillingvagnen? Ja, ja detta ska nog gå detta med:)
Pappa J var en stund här innan och busade med barnen, var en umgänges stund idag.
Tack för de fina kläderna catarina....
Fick båda händerna fria när han var här så var ju liiite lättare en stund.

Idag har det varit lite mycket, T har varit på dagis och känns som jag haft alldeles för mycket att göra men det mesta hanns med:)
Fram och tillbaka till staden bara, sen hämtning på dagis och så gick vi alla tre ner till stan och handlade, två vakna ungar hela vägen ner och hela vägen hem, men deras goda humör försvann någonstan på vägen hem, vet inte riktigt var och hur men mina små flickor är bra duktiga på att sympatigråta, hände första gången häromkvällen, T trotsade vid läggning och började "gråta" (lite fejktårar:P) och M kniper ihop hela munnen och sen putar underläppen ut och hon gråter, T slutar till slut och precis i samma sekund slutar M haha ja att småbarnslivet är härligt, ja absolut den har sin charm;)

Ja då blir det då äntligen en liten tripp till skåne, ska äntligen efter så många år få träffa min Nilla, åh en riktig barndomskompis som nu väntar sin första bebis:) MYS
Det jag nog mest ser framemot är att få hemlagad mat serverad och att bara få vara "hemma", blir inte alla lite "föryngrade" när man kommer hem, haha?
och en stor härlig tomt där T kan springa och leka, och ett stort hus att springa runt i, det kommer bli underbart:)




Svar på kommentarer:

Nilla :
skickade ett faceinlägg:)

Elin:Det värmde att höra, tack så jätte mycket. Man gör sitt bästa och hoppas att man räcker till som mamma när det behövs:)

Jessie: hihi det förstod jag nästan att du gjorde:) Här rullar det på, men snart får vi allt ta och ses på en liten promenad runt sjön eller en fika!


 Nej nu måste jag försvinna tillbaka till verkligheten och ta tag i allt här:)

På återseende och ha en kanon trevlig helg alla, så hörs vi efter helgen om jag inte lyckas få en stund över och slänga in ett inlägg:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0