2mars

Stora hjärtat åkte ieftermiddag till sin far. Idag när T var på dagis passade jag på att lyfta upp alla kartonger från källaren och har nu rensat vad som ska slängas och vad som ska sparas,har ju tänkt tanken några gånger och idag passade jag på:-) rensat skåp i lägenheten och en rejälstorstädning och imorgon väntas tvätten! Att man får så mycket mer gjort när fisan inte är runt en och bara ska hjälpa till,det är ju en god tanke men det blir ju inte alla gånger så mycket gjort:-S nu blir det snart halvåtta hos mig och denna veckan är det om jag får tycka en rätt häftig blandning av människor:-) sen blir det sova och hoppas på att en liten inte tänker ligga och prata igenom denna natten som hon gjorde natten tills idag. Inte var hon hungrig men pigg och pratig var hon! Trevlig kväll:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0