5 Mars

Idag har Lillan och jag tagit en lång promenad på två timmar och så förbi ica och handlade lite.
Dagen hemma sen försvann väldigt fort, har vikt kläder,så nu var allt tvättat torrt och insorterat i alla garderober (det blir ju berg med kläder med två barn) och i byrån.

Lillan valde att bara ligga och skratta och tramsa när jag försökte få henne till en liten eftermiddagsnap så då skippade vi den och framåt 18 var hon jättetrött (men det ville inte jag för då blir det stök inatt) så jag tappade upp ett bad men detta var ingenting hon ville uppskatta idag utan det blev ramaskrik och hon skrek tills jag lyfte uppe henne och då blev det knäpptyst och så ett litet skratt över hennes läppar, sicken retsticka!

Efter liten flaska och amning så sover hon nu gott sedan 19.40!
Sedan dess har jag lagat mat, ätit och nu blir det lite film tills man somnar!

Trevlig lördagskväll!





                                                                                        





                                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2011-03-05 @ 22:52:14
Postat av: Angelica

Snygg bloggen blivit! :)

2011-03-06 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0