knas

Idag fick ÄNTLIGEN lillan sin tremånadersvaccination lite sent men bättre sen än aldrig, hon är ju 4 1/5 månad nu
Jag mår illa bara jag tänker på sprutor och ser jag de så blir jag illamående och yr men detta löste min underbara barnmorska och hämtade en annan som tog över lillan när det var dax idag och jag fick lämna rummet.
Jag stod utanför dörren, hörde inte ett ljud inte ett skrik... sen öppnades dörrenoch jag fick komma in igen.
Lillan hade gjort ett litet gnäll sen hade hon flinat med hela ansiktet åt barnmorskan?! KNASUNGE! så detta var det jag möttes av när jag kom in, en pratade liten bebis som var nöjd!

Än är hon som hon brukar och peppar peppar att feber och gnäll inte kommer med sprutan, utanvi kan få en myshelg lillan och jag!
För på söndag åker vi till fina Göteborg om ingen feber visar sig:)

ha en bra fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0