Dag 2 ¤Min första kärlek¤



Ja alla har vi väl upplevt den där första kärleken, när det flyger runt fjärilar i magen och man klottrar personens namn så fort man har en penna i handen!
Så även jag har upplevt detta, min första hette Daniel, vi gick i samma klass från ettan till trean.
På den tiden älskade jag musik och att få uppträda, på skolan hölls varje år en talangtävling och i tvåan tror jag det var bestämde vi oss för att göra en låt tillsammans och det var oxå detta året vi vann denna tävling:)
Denna tiden bodde jag i Öjaby en liten BY(?) utanför Växjö och denna sommaren därefter tvåan så åkte jag o Daniel på en talangtävling för att få komma med på Barn hjälper barn galan som hölls varje år för att samla in pengar till då olika hjälporginisationer, vi var tyvärr inte en av de som vann MEN vi fick ändå komma med som ett extra nummer mellan pauserna, så gillade oss gjorde de ändå lite;)
Vi fick även vara statister i en del andra grupper:)
Jag var så kär så jag gick och tillomed tog en buggkurs tillsammans med denna Daniel, tänk vad man gör för kärleken redan i unga år haha:)
Ja men tiden försvann och jag och min familj flyttade neråt Skåne och därmed försvann den första kärleken!

men kärleken kommer ju och går och det har ju kommit några på vägen;)
Men den kärleken som kommer bestå det är till Thea & Mollie, det är kärlek det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0