Dag 5 ¤Vad är kärlek?

För mig är kärlek när Thea lutar sig mot mig och säger älska rent spontant, när hon lägger sig intill mollie och klappar så fint och säger snäll.
Kärlek för mig är värmen man känner och att det finns inget man inte skulle göra för personen/personerna och i detta fall mina barn, när det inte finns några gränser för vad man är beredd att göra.
För mina barn skulle jag kunna gå genom eld och vatten och dö för.

Sen finns det den kärlek man känner för sin familj, syskon och närstående och vänner, men inget slår kärleken till sina barn!

Denna söndag har båda flickorna haft så fina pepparkaksklänningar som deras kära farmor köpte till de:)
Tack så jätte mycket:)
Denna klänning har varit så uppskattad av Thea så nu är det andra natten hon sover med den!!!
En ny pyjamas i garderoben tyckte hon;)

Nu var det söndag igen, imorgon blir det att ta Thea till dagis och Mollie och jag ska ner på stan och framkalla lite bilder sedan vår lilla pepparkaks fotografering idag (bilder nedan) så vi kan klippa och klistra ihop lite julkort:)
Alltid roligare att göra själv och jag pesonligen uppskattar att få nåot som man ser är gjort med kärlek och inget köpt snabbt på ica:)





  



 



Denna dag fick jag även ett efterlängtat besök, anna-stina med barn och sambo.
Det går ibland flera månader mellan besöken men vad de är trevliga när de kommer:)







Nähä godnatt gott folk och hejdå till denna vecka:)





Kommentarer
Postat av: angelica

va söta de är i sina klänningar:)

2010-12-05 @ 22:20:18
URL: http://novaoisac.blogspot.com
Postat av: Emelie <3

God morgon sötnos <3

Kom in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

2010-12-06 @ 06:55:20
URL: http://ammis.se
Postat av: emma

Super söt blogg!



Ta hand om dig! :)

Kram

2010-12-06 @ 09:33:06
URL: http://vildflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad söööta!

2010-12-06 @ 13:32:24
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0