Dag 6 ¤Min dag¤

ja när man har barn ser ingen dag likadan ut men idag startade min dag iallafall med en amningsstund vid 7.30, sen väcka thea för att göra oss klara för dagis. Och ut genom dörren vid 8.30 och så framme vid 9 (en bit som egentligen bara tar ca 5min)väl framme så hann jag bara ta av thea kläderna och sen sa hon gå hem mamma,ja ibland är man ju uppskattad eller bara älskar hon dagis? Följde med malin (mollamalina.blogg.se) på en kaffe skulle sen egentligen ha tagit mig till stan och framkallat bilder men så långt kom jag aldrig. Så kl blev 12 och vi gick tillbaka och hämtade våra barn. Hemvägen tar alltid längre tid. Idag skulle thea gå bak länges,klappa varenda hund, ligga i snön köra vagnen. Stanna och sjunga och såvidare. Barns fantasi finns ju inget stopp i;) men väl hemma somnade vi alla en liten stund,sen blev det mellanmål och senare middag. Sen har dagen rullat på med lek och varvat med amning. Nu ligger thea på sitt rum och somnar förhoppningsvis snart! Kort och sagt så kan en dag se ut hos oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0