Dag 7 ¤min bästa vän¤ ...

Dag 7 ¤min bästa vän¤ tänker nog vara lite ego i den frågan och säga mig själv, nej då vänner de kommer och vänner de går men äkta vänner de stannar. Jag har nog haft tre riktiga vänner i mitt liv min första var pernilla, en tjej som jag träffade när jag bytte skola i 4an. Som jag sen lekte med tills det var dags att byta skola efter 6an igen, men vi har ju lite kontakt än idag;) min andra var elin som jag träffade på gymnasiet och höll ihop i vårt och torrt men bråk och skit gjorde att vi gick olika håll. Men den vännen som än idag står kvar sen gymnasiet är malin. Och det måste jag nog säga är den vännen som för mig är äkta och som jag vet kommer finnas i mitt liv och nu även för Mollie, för denna malin ska ju bli hennes gudmor och det var oxå malin som fick vara med när min fina Mollie tog sitt första andetag ute i världen hos oss. Och att dela en sådan upplevelse det gör man inte med vem som helst! Och till malin kan jag kasta ut mig skit om jag blir arg men jag vet oxå att hon har en axel som jag kan gråta ut på som faktist har hänt. Så för mig nu är det malin som är min bästa vän! Nummer 8 får ni imorgon för den var en lite mer att fundera på!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Oh :) vad glad jag blir! Vi var verkligen bästa vänner! Och jag saknade dig som fan när du flyttade :( Nu har vi inte träffats på fyra år!! Vi måste ses!

2010-12-10 @ 16:11:59
URL: http://nillasjoberg.blogg.se/
Postat av: Malin

naaaawwww <3<3<3<3<3<3

2010-12-10 @ 20:01:59
URL: http://mollamalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0