Dag 8 ¤ett ögonblick¤

Ett enda ögonblick i mitt liv är väldigt svårt som kanske förståligt att välja ut. För mig finns det två stora ögonblick och det är kl11.54 2009-01-08 & kl 04.11 2010-11-06 Jag pratar självklart om när mina två flickor föddes för mig kommer det alltid vara de två mest värdefulla ögonblicken i mitt liv som kommer var etsat i mitt hjärta nu och för alltid. MEN sen kan man inte heller räkna bort de andra ögonblicken i livet, de dagar jag fick mina systrar mina bröder, dagen man fick sin första puss det finns så många ögonblick i livet man skulle vilja ta en bild på och titta på någongång ibland så egentligen är det svårt att bara välja ett för det går ju inte! Jag har många både glada och ledsna ögonblick i mitt liv och fler lär det ju bli! Men mina barnsfödslar slår de andra dagarna med hästlägnder och mer därtill!! <3 Thea anna catarina & mollie ingrid marie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0