Dagen innan:-)

Imorgon är det då årets sista dag, äntligen. Jag är verkligen överlycklig att 2010 snart är över och det är ett nytt år. Nytt år nya tag:-) summerar året i det stora hela bra, mycket som hänt både gott och ont. Thea fyllde ett, flyttade från en liten trea till en fin stor trea. Blev gravid med min fina mollie. Delade på mig med barnens far (det bästa som kunde hända) började bygga upp mitt nya liv i våran trea. Mollie kom till världen, det är ju årets höjdpunkt:-P julen var mysig men alla solens strålar kan ju inte alltid lysa utan det dyker ju upp ett och annat moln på himlen. Jag ställde upp för barnens skull men fick noll tillbaka! Så min familj fick tyvärr inte besök av oss detta år. Morgondagen ser just nu ut som att jag och mollie ska få fira själv. Men vad gör det vi har ju varandra!! En sak till som jag vill lägga till det bra detta år är allt fina malin som väntar bebis!att hon lyckades hålla denna hemlighet under min trettontimmarsförlossning det var inte illa! Men jag hade allt haft det på känn;-) men du nekade haha. Nyårslöfte då?ska man vara som alla andra och lova men bryta det sen;-) jag lovar jag lovar ja jag lovar att få klart min hall innan mars haha. Det ska slipas spacklas och målas. Ett rimligt nyårslöfte? Nä nu blir det att sova. Gott nytt år på er mina kära läsare:-) så hörs vi 2011

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gott nytt år till dig också! :)

2010-12-31 @ 15:47:24
URL: http://angeliics.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0