En liten sjukling:(

Har just nu som jag haft den största delen av dagen en liten sjuk bebis på 25 dagar fastklistrad mot mitt bröst.
Fy vad hon är förkyld men framåt eftermiddagen nu har hennes andning börjat låta lite bättre, men mammigt är det och man kan inte ligga själv, men behöver hon den tryggheten så vill jag ju inte neka henne till det för det är ju attans så mysigt!

Idag var bvc här och visst hade hon gått upp:) sköterskan sa det innan vi ens vägde, - ja jag tror inte ens vi behöver väga egentligen för det syns att hon verkligen gått upp sen sist!
Ja jag har nog grädde i min mjölk:)
Från förra veckan har nu M gått upp 345gram så nu ligger vikten på 3615gram!
vid en månad vägde Thea 3740gram så det verkar som att lilla M kanske blir lite rundare än sin syster;)

Thea har nu börjat piggna till så imorgon blir det dagisdax för henne igen ringde pappa J och meddelande innan, så peppar peppar så är vi nog snart tillbaka på rätt bana igen!

även varit i telefon med en barnmorska idag eftersom jag fortfarande har fruktansvärt ont i livmodern frånotill varje dag och blöder och igår kom det en större blödning med en liten klump i, har ju känt mig halvkass i kroppen sen M föddes och hon misstänkte att det kan ha varit lite rester av moderkakan som suttit kvar som då orsakat feber så på måndag ska man på koll hur det ser ut annars görs ju kontrollen efter 8 veckor
Kanske lite för mycket fakta jaja men detta är ju min blogg så läs eller hoppa över;)

Nej nu ska jag försöka komma loss från lilla hjärtat och få i mig något att äta!

på återseende<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0