Idolmys:-)

Lite idolmys i min ensamhet(? Mollie i sin säng) efter en trevlig kväll hos malin som oxå var ensam ikväll med lille edvin. Den som nog njöt mest av besöket var mollie tror jag allt,hon fick en massa babymassage av malin:-) Ja om man tänker på senaste programmen av idol så är det rätt avgjort att det blir jay som tar hem det men den bästa har ju fallit på målsnöret förr så jag hoppas på minnah och snart avgörs det ju! Men blir trött på alla förbannade röstningar de har lagt in och att sätta in ett ammat program mitt i?! Åh idag kom jag på en sådan bra planering i lägenheten men detta avslöjas imorgon på bild! Glöm inte frågestunden jag la ut igår,dåligt med frågor så fråga på nu tills imorgon! Min lilla bebis har som sagt visat lite humör hela förmiddagen men nu är vi överens,jag kom allt på att denna unge inte är ett sidor barn eller rygg barn när det kommer till att sova utan ett magbarn jag var lite smånervös först men det har gått bra idag så så får det bli! Och mer vaket börjar det nu oxå bli, pang sa det i förrgår så var hon mervaken än sovande dagtid men tro jag det man vill ju se var man hamnat;-) Min lilla (tjocka) katt har börjat med något kattungeliknade beteende sen mollie kom,jagar allt och idag kom jag på henne med att bita i sladdar absolut inget hon gjort innan (hon är 5år snart 6) någon som känner igen beteendet?kan det ha att göra med uppmärksamhet? Nej nu blir det amning idol igen och sen sova. På återseende och en fortsatt trevlig fredag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0