Till er

Detta är absolut det sista jag tänker yttra mig till er. Jag vet att ni alla läser min blogg. Du my eller var det mamma du var? Du är 43(?) Börja bete dig som det, jag är trött på att du beter dig som en kat 14åring som endast tänker på dig själv du är den mest egocentriska människa jag träffat. Och en kille du har träffat ett år är inte min pappa precis som de andra 50inte var det! Och till dig z du beter dig fruktansvärt omoget och tänker inte på hur många du faktisk sårat det senaste halvåret. Jag är så fruktansvärt ledsen på hur du har gjort. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag egentligen har gråtit när jag tänkt på dig. Du hade allt serverat för ett bra liv men du förstör allt över en natt. Du sårar de systrar som faktiskt har funnitp och brytt sig. Och till dig reimond du är inte ens värd skiten under mina skor. En människa som har gjort det du gjort borde inte ens få vistas ute bland folk. Jag lever mitt liv och ni är inte en del av den. Varför föddes jag ens in i en sådan äcklig värld där ni finns tvi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0