Upp och hoppa!

Idag blev det verkligen upp och hoppa. Vi vaknade vid 8.30men malin var snäll och kom hit lite efter nio och passade mollie och jag sprang med thea till dagis (jag sprang och thea i pulka) sen hem igen på en liten kopp kaffe och lussekatt. Sen bar det av till bvc för att mäta och väga med lillasyster, sen hoppade vi in och kramades lite med faste helena på hemvägen:-) och även där blev det en lussekatt! Mollie väger nu 3935 och 52,2cm! Samma vecka och likamånga dagar vägde stora syster 3750 och var 51cm, så lillasyster är allt lite rundare! De är så olika men så fina! Idag hade jag en tjej som faktiskt för en gång skull ville följa med hem när jag hämtade på dagis,men det var allt inte mig hon ville kramas med hon ville ju åka pulka! Idag hade det även varit theas tur att öppna julkalendern på dagis och ett litet paket fick hon,en liten zebra:-) nu ligger lillasyster och sover och thea och jag ska laga lite mat och sen blir det det sista buset och sen i säng. Ikväll kommer dag 7,8 och 9 på utmaningen som jag har missat helt dessa dagar! På återseende<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0