Vem bestämmer egentligen?

Tydligen är det inte jag iallafall, tror att Thea har fått en släng av tonårstrots hata mamma, eller nej så illa är det inte, men en rejäl släng av tvåårstrots och att ta ett nej det går inte för då rasar hela världen! Om det ändå bara hade varit trots med lite skrik och spark nej då för min lilla dam har ju talets gåva. Häromdagen sa hon till mig -va med dig? När jag bad henne gå ner från bordet,vad svarar man på det? Ja nu är det inte så trotsigt och kaxigt hela tiden utan de flesta av de vakna timmarna på dygnet så är hon en snäll,hjälpsam och omtänksam och en väldigt kramgo tjej men ack vad de trotsiga stunderna är jobbiga! Jaja från det ena till det andra, när pappa J slutat jobba idag kom han hem till oss och vi klädde på oss för att åka en sväng till barnens farfar och idag fick han ju för förstå gången hålla en vaken Mollie:) en liten mysig stund där och sen förbi ica och hämta ett paket som skulle ta fem dagar men tagit två veckor!! Sen har då de tre timmarna här hemma gått åt till att få thea i säng, det gick även idag men med lite trix MEN hon sover i sitt eget rum även ikväll! Och nu ska även jag sova med några amningsstunder då vill säga men vad gör det när det är så mys! På återseende


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Nu kan du gå in och kolla vem som blev dagens blogg! blev de inte du denna gång kan du anmäla dig igen för större chans nästa gång!



PUSS <3<3

2010-12-08 @ 05:13:00
URL: http://ammis.se
Postat av: sarajansson

jättefin blogg !

2010-12-08 @ 10:46:01
URL: http://saaraajjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0