Duktiga tjeja!

Idag var vi två stolta föräldrar som var på vårt första utvecklingssamtal för fisan! Fanns absolut ingenting negativt! Hon är omtänksam och go,hon är jätte duktig på färger räkna och sortera. Hon har även börjat hitta leken med andra och inte "bredvid leken" som alla barn har först, hon ligger långt fram i sin språkutveckling mot sin ålder! Hon har tillochmed börjat gå mot nästa steg i ritandet! Det är inte längre bara streck utan hon har nu börjat göra ringar och det är ju steget mot"huvudfoting" som barn brukar göra lite längre fram i åldern! Ja jag är stolt och lika stolt var pappa! Hon är jätte duktigt på att lyssna och ta instruktioner och fullföljer de och inte fladdrar iväg på annat som det är lätt för barn i tvåårsåldern att göra! Ja nu ska jag sluta "skryta" men att det kändes skönt,vad vi har lyckats bra på vägen trots många hinder. Annars idag var det läkaren och tog ett blodprov så nu är det en veckas väntande sen har lillan och jag varit och handlat lite gott. Och sen har vi bara myst hon och jag:-) nu blir det att inta sängen med en film! Godnatt                                             

 

Kommentarer
Postat av: Johan

Om man är 2 år, så kan man väll vara 2 år.

2011-04-02 @ 16:59:30
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Vad stor hon har blivit! :) Roligt att allt går så bra på dagis!

2011-04-05 @ 13:07:07
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0