Fisan

Idag har det varit en lång dag! Lillan valde att starta morgonen väldigt tidigt efter en klängnatt,så vid kl8 tog vi en långpromenad. Sen upp till pappaJ,där Lillan fick i sig lite mat,Jag fick prata lite med fisan och sen klädde vi på barnen och så gick vi ut,Jag till emme och pappaJ tog med båda barnen för lite pappatid. Lillan har nu bestämda åsikter om att ligga ner i vagnen ska hon inte utan hon ska sitta upp! Och krypstadiet verkar hon hoppa över,lägger man henne så det står saker nära så drar hon sig upp,stark och envis liten tjeja! Detta visade hon rejält ikväll när vi var på ljusparty hos emme ikväll och hon ligger bredvid mig i soffan,hon slår över på mage sen upp på knä sen jobbade hon sig med armarna över en kudde som Låg i soffan så hon ställde sig upp med benen ! Att bebistiden springer iväg!! Så fortsätter hon så lär hon inte välja att krypa! När vi kom hem vid 19.20 var det en trött bebis som somnade fort! Och tack mina fina vänner för en riktigt trevlig eftermiddag kväll! Jag ser framemot valborg då vi alla ses igen och utan små bebisar! Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0