Galet

Jag är galet lycklig! Kunde inte komma mer än rätt in i mitt liv. Tack för att du finns! Det kallas kärlek det! :-) och imorgon är det dax att få hem min älskade fisan! Fast jag träffade ju henne några timmar igår för hon var på sitt allra första tandläkarbesök. Och ja det gick så där... Hon vägrade visa sina tänder,grät och snyftade och ville bara gå! Det var även lillans dag igår hos bvc,hon växer så det knakar,ännu en gång är hon större och längre än vad stora syster varit och aktiv är hon. Hon drar sig fram fort på golvet nu, skrattar och sitter upp i vagnen och är så mycket mer med! Det är fint att se denna utveckling! 6650gram och 63,3 cm så på lite mindre än en månad har hon gått upp ett kilo och vuxit 2,2cm! Och på lördag är det ännu en dag med pappa och nästa lördag blir det en hel första natt, lillan vägrade bröstet helt för 5dagar sen nu och tar både flaska och napp och det är riktigt skönt det! Nej nu blir det mys och sova! På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0