Lång dag

Har det varit idag denna tisdag. Bebisen i magen "buffade" till lite så jag kände,åh så himla mysigt! Måste vara den bästa känslan i hela världen med delad plats för känslan när man för första gången får upp bebis på magen! Och snart snart tittar den lille ut om storebror till den kommande bebisen får bestämma men jag gissar mot flicka jag!! Det blev ett litet kort besök i Eksjö men trevligt var det! Tack fina vännen som får ta och lära sig hur man gör kaffe tills nästa gång;-) Fick ställa in allt annat ikväll för på vägen hem bara rann all energi ut,helt slut har det varit här! Lillan var snäll och somnade snällt som vanligt(sedan en vecka snart helt själv) och jag har stannat i soffan timmarna som gått. Imorgon ska jag ta tag i en storstädning och en tvätt(kanske) sen är det bara en dag kvar tills jag får krama mitt stora hjärta igen,som mamma längtar efter dig! Och till helgen ska Fisan och jag ha lite egentid så kidnappar pappa lillasyster några timmar,det blir nog bra det:-) Tack för lite kommentarer som kommer in,ska försöka få ihop tiden att svara i ett inlägg imorgon:-) kasta in fler ni som vill! Trevlig kväll och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0