Lördag

Natten tills idag var skit,skit skit skit ja rent skit. Lillan är jätteförkyld och hostar,flaskan vägrar hon flera gånger så jag kan säga att det lilla som fanns finns nu jätte mycket av igen! När hon äntligen börjat ta flaskan ordentligt så kommer detta... FAN...ja idag har jag rätt att skriva så! Jag tyckte det var skönt och min kropp tyckte helt klart att det var bra när hon började ta flaskan och bröstet endast tre gånger per dygn. Men inatt har hon legat konstant på bröstet,när jag trott hon somnat in och flyttat på mig har hon blivit arg. Så jag är glad om jag fick sova tre timmar bra sömn.. Fisan är pigg men var trött på oss idag och tjatade om pappa, skickade iväg ett sms så han kom och hämtade några timmar nu på eftermiddagen så hon har fått leka av sig. Och jag och Lillan har vilat ut, E ringde i eftermiddag och ville komma förbi med kläder till fisan och leksaker till lillan och lite fika hade hon med sig till den trötta mamman,så blev kaffe och gott. Och så hade hennes fina dotter plockat två blommor till mig! Tack så jätte mycket! De hade med sig ett roligt pussel till fisan med och hon älskade det när hon kom hem-det är olika motiv tex av ett flygplan,båt och bil och när man sätter i biten så låter det ljuder som den gör:-) Lillan är förkyld men humöret har varit lite bättre nu ikväll. Båda barnen somnade själv i varsina sängar fort och enkel och de sov till 19.20! Så nu är det bara att vänta och hoppas natten blir bättre. Godnatt och tack för hjälpen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0