Någon gång måste bli den första!

Som skrivet innan så somnar Lillan själv i sin säng,idag vet jag inte vad det var med henne,hon las i mätt och belåten men här tog det inte 20minuterna det brukar vara som max utan tog hela 45min! Hon vände till mage blev arg för hon kan inte rulla tillbaka,jag vänder henne,så ligger hon så en stund och pratar argt ut i luften och så börjar det om igen, vänder jag får vända tillbaka och sen låg hon och vevade med händer och fötter som en spratteldocka och tillslut slog hon igen! Ja det kanske bara behövdes bli av med den där lilla lilla energin som var kvar! Igår började hon med lite roliga ljud med munnen,hon kör upp tungan i munnen så det typ smäller och så blåser hon till så det spottas en hel del saliv! Har lyckats få det på film så det kommer:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0