Onsdag

Här rullar det framåt,idag har det inte hänt för mycket. Tänder är på uppgång för lillan så det är lite gnäll,lite mer bärande men på det stora rätt lugnt (snälla kom fort och snällt precis som syrrans) än så länge! Båda barnen startade dagen tidigt,eller för oss var det tidigt.. Klockan 7. Idag har jag och fisan kört "operation potta", vi invigde fina nyköpta trosor och det var kul,så då behövdes ju inte blöja. Inte en enda olycka på hela dagen! Och endast en blöja har gått åt! Extra stolt var jag när hon drog ner och satte sig och gjorde nr 2, tre gånger idag! Skönt att det är sommar på väg med nu så man kan träna bort blöjan,blöjtorr innan tre är ju tanken! På eftermiddagen så blev det lite surigt från bådas håll,fisan klagade på att hon var trött så en 30minutare kunde väl inte skada tänkte jag... 30min som blev till tre timmar! För jag lyckades ju så klart göra det som inte var tanken när jag somnade de,att somna själv! Så klockan17.30 visade klockan när vi gick upp igen! Sen har vi stimmat och stimmat och det fick bli lite senare läggning ikväll,lillan somnade till 20.45 (det var då hennes prat tystnade iallafall) medans fisan hade lite svårare att hitta tröttheten och somnade 21.20. Ja ibland blir det inte som det brukar men i det stora hela rätt okey:-) Fått lite gjort idag iallafall,blir en massa till sopsorteringen och lite smått eller mycket smått är urrensat ur garderoberna,liten blir stor alldeles för fort! Nu är klockan för mycket, Imorgon är det dagis dax för fisan och så byte till pappas vecka! Ha det bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0