Påskfirande

Idag blir det lite påskfirande med ungaföräldrar gruppen när Lillan och jag hämtat syrran på dagis! Blir ett litet knytkalas så vi ska ha med oss ägg:-) Lite svar: G.mormor: Så fort jag har fått bort den där lilla lilla amningen så blir det ju lättare för pappa att ta med henne även ner till er:-) Micaela: tack! Ja det bara smäller på så är de stora:-) hoppas allt går bra med din fina kille! Farmor: Ja vi fortsätter att vara stolta över henne tycker jag:-) och jag kan ju gissa på att hennes musikgener (att hon gillade sånger och är duktig på de) kommer ju då inte från mig utan det kan vi nog allt tacka dig för:-) Nej nu blir det lite frukost för mig ja,ja ibland bara inte klockan vara med på min bana och sen blir det äntligen äntligen att få hämta fisan! Trevlig torsdag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0