Såpbubblor

Att det är liv i luckan när Fisan är hemma,det är prat prat prat och prat! Nu sover båda trollen,jag trodde det skulle bli svårare med Fisan eftersom hon somnade på vägen hem idag vid tretiden men även hon var trött vid 19! Att hon älskade dessa cupcakes,tur vi fick med oss en hel burk med smörkräm som ska vara på av caroline så imorgon ska här bakas! Så kaffesugen och lite fikasugen någon? Ropa till:-) Ikväll har vi blåst såpbubblor men enligt fröken fisan skulle detta ENDAST göras i hallen?! Idéer har de ibland de små liven! När vi hade gjort detta en stund gick vi över till annan lek men sen kom hon och sa "mamma göra mer såpbubblor" jag svarade henne att vi kan göra det imorgon istället! Till svar får jag" ja klockan så mycket,lägga oss nu" Och sängen blir det även för mig nu och planen för imorgon är att ta oss till öf om barnen inte väljer att ta en långsovmorgon som ibland händer (jag hade gärna tagit det imorgon) så vi får helt enkelt se:-) Och så baka så klart! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0