TACK!

Båda barnen sover,blev en timme senare i säng för båda små vid kl21 eftersom fisan så fint satt och somnade i soffan vid 17! Fisan har efter den där tuppluren inte visat något av att hon skulle ha fått något av syrrans rossel,hostande och snörvlande! Så uttråkad som hon varit så var jag ikväll så tacksam när telefonen ringde och det var en sötflicka (som är 5år) som ville leka med sin kompis och fisan blev super glad och sprang till fönstret och stod på sin pall i 20minuter tills lekkompisen kom:-) sen har de lekt med motorn på max här ikväll! Jag ska varva ner med varmoboy och sen sova jag med! Och Lillan har ju inte gjort så mycket mer än sovit,vakna,ätit gnällt så fort hon fått ligga själv i två sekunder,inte alls lätt att vara sjuk så den där extra famnen var väldigt väldig uppskattad ikväll! TACK! Hoppas alla ni andra haft en trevlig fredag iallafall,det blev min tillslut! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0