Tisdag

Dagarna går in i varandra, frågade man mig igår sa jag tisdag,idag känns det som torsdag,ja här är det då inte tisdag i mitt huvud. Igår var carro och hennes lille pojk här några timmar sen på kvällen när barnen var i säng var P här på kaffe och prat. Idag kom fina fanny på besök med sin hund så det blev fika ute på gräsmattan, fisan spexade genom att hämta ut en massa leksaker och visade upp, senare på eftermiddagen kom ella lite kaffe innan hon skulle vidare på en av de sista turerna med sin mamma innan uppkörning på torsdag, andra gången gillt och håller vi tummarna för:-) Sedan har eftermiddagen rullat på! Lite jobb och så bad och lek för barnen. Nu sover de gott och jag ska oxå i säng! På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0