Torsdag

På ett sätt är det skönt när fisan åker till pappa, både hon och jag får andas och hitta ny energi för varandra men vad jag saknar denna unge första kvällarna,det blir så tomt ingen att prata med och bråka lite med;-) fina unge! Att jag bara älskar dig det ska du veta,vad glad jag är att du finns i mitt liv.. Som tur fick jag sällskap av A ikväll och fick prata lite och dricka kaffe innan detvar dax att åka hem för jobb väntade tidigt imorgon. Lillan har även hon hållt lite låda ikväll,somnade som vanligt men vaknade vid 21 och var super ledsen det där med tänder är inget kul! Nu ska jag ta mig en alvedon, har så förbannat ont i brösten, mjölken vill inte försvinna även om nu lillan inte ammat på över två veckor:-S tips någon? Nej nu blir det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0