Träningsvärk!

Jag här en förbannad träningsvärk idag efter igår,men man känner ju att man lever i kroppen så det år ju bra! Lite fler sådana pass så man kanske får lite muskler hade ju inte varit fel! Idag startade vi tidigt jag och lillan. Kl06.40 slog hon upp sina blå och var klarvaken, 10.30 befann vi oss nere på babycafét och nu kl12.55 när jag skriver detta befinner sig lillan och jag på bussen till eksjö för att träffa eve,ÄNTLIGEN!! sen blir det hem,svida om och så kommer det tre tjejer för lite hudvård ikväll! Jag kommer nog att vara trött sen! Ha en bra dag för det ska jag fortsätta att ha:-)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad de växer.. Söt hon är!

2011-04-05 @ 21:39:44
URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0