En helt underbar dag!!

En helt helt helt fantastisk dag fick jag vara med om igår. Malin och johan blev nu äntligen fru och man. Redan i kyrkan föll tårarna och det gjorde de sen många många gånger under kvällen! Jag laddade för att inte gråta under ett tal jag skulle göra för brudparet men inte ens då. Det är en otroligt häftig känslosam dag när någon gifter sig! Så otroligt vacker var du malin och du johan var riktigt stilig!!! Otroligt fint planerat med många roliga inslag det kunde absolut inte bli bättre än vad det var! Och brudbuketten fångade jag! Herregud giftermål inom ett år,får man hoppas den där mannen knackar på dörren snart! Tack tack underbara vänner för att jag fick dela er dag med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0