Kl. 20.33

Båda sover! Rekord för denna vecka,har varit allt mellan 21-23 innan båda sover. Mollie har hittat sina rutiner morgon och hela dagen men kvällen är det ett jäkla gnällande,skrikande och endast om man bär runt och skakar henne är hon nöjd. Lite svårt när då thea inte somnar själv utan hon måste klia mig i håret. Men det går nog tillslut detta med, 21 är ju bättre än 00.00 iallafall:-) nu är vi hemma hos oss efter tre dagar hos niklas och carro,lite skönt är det allt;-) och de ska ju ha bebis precis när som de har bfdag imorgon! Den 13 ska jag på ett litet möte om just bebisprat,nej jag är inte gravid:-P haha jag ska prata om sterilisering. 25år är gränsen men jag är absolut helt klar,mina flickor gör mig hel,så några fler bebisar ska då inte bli gjorda här! Vet att detta är delade åsikter med de man pratat om det med men jag vill ha tid för mina barn. Jag har två händer och två fötter och två barn räcker mer än gott för mig! Just nu går familjen annorlunda på tvn hur hinner de med sig själv, hinner med att ge alla sina barn lika mycket uppmärksamhet och tid är frågan jag ställer mig? Barnens pappa var även här ikväll en timme sen var han tvungen att åka. Nä nu ska jag laga lite nattamat och sen sova jag med precis som mina flickor. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0