Tisdagkväll!

M sover, T ligger i sin säng har varit tyst en liten stund så hon sover nog snart med:-) som skrivet innan så gick mötet bra, jag fick fram vad jag tycker har varit dåligt och ja det låg inte riktigt på andras ansvar att hjälpa till när vissa saker så som sjukdom uppstår! Nu lär tre veckor framåt visa mycket, ska då sen tillbaka på ett nytt möte och prata om hur det gått nu framåt med lite tider som sattes upp idag! Så förbannat skönt att någon kan lyssna på mig och inte bara ringa och skrika och se till blodsband;-) men nog om detta. Jag tänker inte yttra mig mer om våran situation mer efter detta inlägg. Utan det är jag och J som har barn inte 3 andra och jag! I förmiddags fick jag gosa med en sådan fin liten kille och som sagt innan så kändes genast M stor, herregud vad tio veckor bara har sprungit iväg och vad hon växt! Men helt fantastiskt att jag får vara delaktig i detta liv varje dag och se henne utvecklas. Det är det finaste en människa kan få vara med om!! Nä nu blir det att ta en äggmacka och sen sova! Känns som dagarna bara springer iväg, var tar de vägen?tack mina älskade barn för att ni finns och mina fina ÄKTA vänner:-) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0