Vad är en bal på slottet?

Inte lika underbar som hemma i vår lilla familj,denna eftermiddag/kväll har båda flickorna varit på strålande humör och läggning tog tio min,de somnade samtidigt i varsin säng. Ja ibland blir det riktigt bra. Idag har vi fikat på stan med goda vänner plus barn,sedan gick vi till kappahl för storasyster ville ha ett halsband precis som hennes kompis,slutade med tre armband,ett halsband och en ring. Plus att denna lilla tjejen säger högt när en kille gick förbi mamma han var snygging! (Och pekar) inte nog med detta så har lilla fröken börjat fråga så fort någon går förbi, mamma vem var det. När vi stod i kassan och skulle betala så plockade storasyster till sig gummiband,jag säger till henne att det ska vi inte ha,till svar får jag"bara betala" i dessa lägen vet man inte om man ska skratta eller gråta! Hon är en härlig unge men hon gör mig galen. Rätt smart är hon med,frågade henne idag om hon skulle tvätta ansiktet,för hon var smutsig. Nej jag ser inte ansiktet får jag till svar. Och sant är det ju haha. Nej du blir det att slänga sig i sängen och somna till film. Trevlig lördag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0