Hallå hej:-)

Nu var hela midsommar helgen slut,jag har verkligen haft den roligaste midsommaren på många många år! Det som händer i halmstad stannar i halmstad;-) lite få bilder kommer inom kort av alla de hundra vi tog! Nu har äntligen värmen kommit ordentligt igen! Så hoppas att den kommer även imorgon för då blir det stranden med tjejerna och goda vänner:-) lillasyster har nu tagit sina två första steg mellan soffa och vardagsrumsbord,så nu lär det gå undan! 7 1/5 månad och energi som heter duga och mer därtill! Även storasyster gör mitt mamma hjärta glad,hennes blöja existerar i stort sett bara på natten nu och idag hade hon varit med faster och köpt nya trosor som hon bytte imellan och stolt visade upp härhemma ikväll! Idag har lillasyster och jag varit en sväng och luktat bebis hos malin igen,åh vad de är fina de små och vad man blir sugen på en liten till! Men nej ändå! Idag har vi även hunnit med en fika med goda vänner,ett möte och en promenad! Tänk vad man kan hinna med på en dag. En ny soffa fick jag även hem idag,så de gamla åkte ut och nya in:-) rummet blev mycket större! Nej två barn sover tack vare en pappaj som var här vid läggning och stressade ner en lillasyster och nu kallar även sängen för mig! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0