Pippi Långstrump

Just nu går Pippi Långstrump "rymmer hemifrån" på för andra gången denna dag, Fisan visar upp allt som pippi gör för hon kan ju med!
Natten har det hostats mindre, det lilla av hostmedicin som gick ner igår verkar ha gjort verkan:)
Båda barnen har förvånat mig inatt, Fisan kom in först vi 06 till mig och Lillan sov från 19.30 till 05.30 och sen sov båda om till 09.00!! Fantastiskt skönt så idag i jämfört med igår klagar jag inte, båda barnen tog igen den förlorade sömnen med råge!!

Då hade vi lite snö på marken igen då, vilket underbart väder (inte!) vi har, blir en promenix senare i eftermiddag med barnen, ge fåglarna lite "gammalt" bröd handla nytt så tjatar fisan om ballonger så det är lovat, och detta lovades igår och det kom hon allt ihåg idag!
De har bra minne de små liven:)

nej nu blir det till att få en liten till att sova lite middag:)
Sen lite lunch för Fisan  och mig:)

 






På återseende:)

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0