Hej hopp

Dagarna rullar på,lägenheten är en enda stor flyttkartong för tillfället, äntligen flyttar vi inom några dagar! Jag längtar efter köket i den nya,för vad det var bättre än det vi har nu! Jag räknar ner dagarna för alla kontroller,bara 5dagar kvar nu tills nästa prov och hoppas på att det inte har tagit fart.. Jag tackar även gudarna för att mina älskade vänner johanna och Ella klarade sig i singelolyckan för några dagar sen med skador som kunde ha slutat med döden. Att livet kan sluta tvärt är hemskt att tänka! En tuff tid med nedsatt lugnkapacitet men du lever hjärtat och det är det enda viktiga!! Idag blir det lek och bus med ett par vänner! Och en ny pippi film är lovad. Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0