Labb måndag

Sista veckan har det varit väldigt mycket. Tisdagen spenderades på sjukhus eftersom jag var inställd på att få göra en abort. Men de ser inget hjärta utan bara att urinstickan visar positivt och jag har någon form av blåsa på äggstocken. Det tas ett blodprov i armen och jag fick ett återbesök på torsdagen igår alltså. Värdena i blodet visade en graviditet där jag skulle vara i 5-6veckor men fortfarande inget hjärta. Nya blodprov tas med ett extra starkt gravidprov och doktor winberg misstänker då en utomkvedeshavandeskap. I förrmiddags ringde han och meddelade att värdena hade stigit från tisdagen till torsdagen. Så på måndag ska jag infinna mig på labb i nässjö kl7.30 för ett nytt blodprov och fastställa var det har valt att fästa någonstans om jag behöver en operation eller om kroppen kan stöta bort det själv.. Ont har jag men det går..... Nu blir det lite fredags mys med mina älskade flickor

Kommentarer
Postat av: Nilla

Oj, det låter inte alls kul :(

2011-05-06 @ 18:28:36
URL: http://nillasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0