Så var det klart

Idag var det nya blodprov. Ovarialcancer är det då Jag har. Idag tog de även nya blod prov för att utesluta andra former av cancer och ett blodprov för att kolla höjningen av Ovarialcancern. Nu är bara att vänta till imorgon då man ska till läkaren och få alla svaren. Om operationen ska ske nu eller om det håller sig tillbaka. Läkaren idag som tog prover sa: "men du är ju ung" nähä och det visste Jag inte eller? Jag är inte ett skit orolig för operationen eller cellgifterna däremot vill Jag inte vara ifrån min lilla. Fisan vet vem Jag är men att opereras och lägga in och vara borta från mitt lilla troll som för varje dag lär känna mig det känns tufft ...men imorgon kommer alla svar och Jag bara vill att det ska bli fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0