Tänk om

Tänk om man hade kunnat se allt från barnens ögon! Då hade livet nog varit rätt enkelt.

 

 

 

Men inte om man heter mollie,för denna dam har idag testat sina ögon rejält. Kryper runt överallt,drar sig upp överallt och bara skrattar med hela ansiktet så ögonen lyser. Plockar med varenda liten sak hon ser på sin väg!

 

 

 

 

Syrran gillade inte att få lillasyster krypande efter sig och att ha henne upp mot sig!

 

 

 

Förutom en väldigt stor syskon kärlek idag så har Jag hunnit luncha med min kollega så även pastor, sedan till apoteket och hämtat ut mina smärtstillande och sedan fortsatt packa i lägenheten!

Två barn sover gott sen en timme,Lillan sedan två timmar!

Svartsjukan över vad som är mitt och ditt från fisans håll blev tydlig igår när katten satte sig jämte Lillan och hon började "prata" glatt.

Då sätter sig fisan bestämt bredvid katten och säger " du får inte titta mollie,du min katt!" På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0