Det slår aldrig fel..... ...

Det slår aldrig fel..... Jag ger verkligen all världens priser till de som är ensamstående på heltid! Jag bor själv men har ändå mycket hjälp och besök av barnens pappa (tack gode gud för det) men igår så blev jag själv med ett styck sjukt barn och en liten bebis. Inga problem så sett FÖRUTOM att just denna kväll bestämmer sig grannen för att spela riktigt hög musik så Thea inte kommer till ro, Mollie får magknip och skriker, detta stressar thea så hon skriker ännu mer och så skriker de ikapp. Ett barn lugnar sig på bröstet men thea somnar inte förrän 22.20 så ja det var lite livat. Varför är allt sådant här tvunget att inträffa just när man är helt själv? Jaja det gick ju det med,thea tog en längre sovmorgon idag så det gjorde ju inget;) feberfritt är det här nu MEN nu rinner ögonen på thea så förkylningen har då satt sig där och på näsan Usch, och hon klagar på att hon har ont i benen, växtvärk? Någon som har eller haft ett barn som klagat på ont i benen runt tvåårsåldern? Nähä nu ska två sova lite middag och jag får det roliga att städa lite, måste ju få upp lite julgardiner idag med:) på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0